والا من زدم اما پشیمون شدم دخترم خیلی اذیت شد باهاش هنوز هم خوب نشده ولی مجبوریم دیگه بزنیم از ی طرف
این دیگه مثله واکسن کرونا و کزاز و فلان نیست که بگی بزنم یا نزنم باید بزنی.تاالان همه زدن و عوارضی هم نداشته.اوتیستم که از وقتی جنینه مشخص میشه
من میترسم نزنم
منم الان زدم اومدم خونه
عزیزم بدن نوزاد بدون واکسن سیستم ایمنی نداره باید واکسن بزنی حتما مگه میشه نزنی😐الان من دارم پسرمو میبرم
عزیزم واکسن ها ما ایرانیه
عوارض نزدنش بیشتر از زدنشه
منم با استرس زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.