برای رشد بهتر قد چه غذا یا شربتی خوبه؟

۲ پاسخ

دختر من خیلی کم اشتهاس.جز شیرم هیچی نمیخوره...جدیدا ب گفته یک اشنا براش شربت ایمونیس گرفتم خیلی بهتر شده اشتهاش.این شربت برا سیستم ایمنی رو اشتها خوبه

بادوم و شیربادوم

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان محمدسام مامان محمدسام ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی