۱ پاسخ

سلام جانم
با اب و ادویه و چندتا لیمو عمانی بذار بعد بذار رو شعله گاز حسابی بپزه
وقتی پخت عصاره اش رو استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۳ ماهگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان مهرانا مامان مهرانا ۶ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی