خانما عصاره قلم گوسفندی را چجوری بگیرم؟

۱ پاسخ

من میشورم میزارم تو قابلمه دوتا پیاز بزرگ و چندتا برگ بو اضافه میکنم و آب میریزم که کامل روش رو بگیره.... بعد وقتی جوش اومد زیرش و کم میکنم تا ۵یا ۶ ساعت ...
بعد تقریبا اب کف قابلمه که اندازه ده سانتی مونده استخون و برگ بو رو درمیارم ما بقی رو گوشت گوب برقی میزنم و میریزم تو قالب یخ میزارم فریزر هر بار میخوام یه تیکه اش رو واسه غذا بچه استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 مامان مَهاْ🌛تودلی‌🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری