خانوما جواب ازمایش دیابتم خوبه یا ن؟

تصویر
۴ پاسخ

چیزی شیرین زیاد میخوری؟

بالاست اما بازم نظر دکتر مهمه ممکنه فقط لب مرز باشی و بشه زود رفعش کرد

دیابت بارداری داری قند یکساعت و دوساعتت بالاست

فک کنم یکم داشته باشین فلش زده رو ب بالا
حالا باز ب دکتر خودتون نشون بدین

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسان🩵🧸 مامان علیسان🩵🧸 هفته سی‌ودوم بارداری