۸ پاسخ

عالیه

شما براب ازمایش دیابت هفته چندم رفتین؟؟

زیر چند باید باشه یک ساعت بعد ناشنایی

خوبههه

اوووف منم منتظرم زودتر ۳۰ ام بیاد جوابم رو بگیرم

عالیه

خوبه .

عالیییییی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ونهم بارداری