۵ پاسخ

بسلاااامتی
اگه فواصلش کمه و منظم درد زایمانه

برا منم همینه بعضی وقتا یکی‌ دوبار در روز اما خفیفه و زود‌ تموم میشه اگه برای شما‌ منظم و‌ شدیدتر بشه فکر‌کنم وقتشه

اگه تایمش منظم شد درد زایمانه

فک کنم اره بسلامتی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی