زیردلم درد پریودی دارم
شکمم سفته

۶ پاسخ

منم امسب خیلی‌ اذیتم دیگه.
تاریخمم ۱۴ ام ،فکر نکنم تا اون موقع دووم بیارم

گروه داریم روبیکا میاید

شاید نی نی میخواد بیاد

۴۰ هفته ای انقباضه شاید راحت میشی دیگه

اگه بگیره ول کنه آره اگر خوب بشه درد کاذبه

درد زایمانه؟؟

سوال های مرتبط