بچه ها کیا پیش شیواطالبی طبیعی زایمان کردن راضی بودین؟

۵ پاسخ

بله عالی بودبیمارستان عسگریه

خودمم بچه اولم دکتر علی تبار بود وعسگریه زایمان کردم ولی زیرمیزی میگیره وواقعا توانش نیست اینقدر هزینه کنم دنبال یک دکتر هستم زیرمیزی نگیره وکارشم خوب باشه طالبی رو تعریفشا شنیده بودم

ببخشید هزینه بیمارستانتون چقدر شد

موقع زایمان چه جوریه

بله من خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری