عزیزم چرا زدی قصد بارداری مگه بچه کوچیک نداشتی
من از چنتاماما پرسیدم گفت نمیشه از دکت هنوز نپرسیدم ولی احتمالا نار البته من ۲تا سزارین به فصله ۱سالو۱۱ماه داشتم این سومی و تاموقع زایمانم میشه ۵سال و ۲ماه که گذشته وای دوستدارم طبیعی بیارم
من ویبک کردم
دخترم 2 سال و 7 ماه بود پسرم رو دنیا آوردم
مامان من
به فاصله ی 2سال
اول سز بعد طبیعی
منم تصمیم دارم بعد ۵ سال دومی رو طبیعی بیارم دکترم گفت بعد ۳ سال میتونی طبیعی زایمان کنی
مگه میشه بعد از سزارین طبیعی زایمان کرد؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.