۳ پاسخ

منم مهر ماه پارسال ۲۲ هفته کیسه آبم پاره شد روش هم زایمان طبیعی شدم هم برای جفت کورتاژ شدم و هم برای باقی مانده هیستروسکوپی شدم
حالا فروردین باردار شدم

منم دقیقا همین اتفاق برام افتاد دلیل سقطم پارگی کیسه آب 17هفته بودم دکترم گفت اصلا اصلا زیر 6ماه باردار نشو چون دیوار رحمت خیلی نازکه میشه وقتی کورتاژمیکنی

6ماه بعد حتماً

سوال های مرتبط