۴ پاسخ

من از ۷ماهگی میدم خیلی هم خوبه ولی اویل کمتر میدادم و سعی کن صبح ها بدی چون شارژ میشه شب نمیخوابه

آره بعید بدونم بد باشه
فقط بنظرم سنگینه حجم کم بده

اره چرا نشه داد کاملا طبیعی هست و مقوی

امان از این کیبورد ها
یکسالش*

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان آنیل🩷آنیا مامان آنیل🩷آنیا ۱۳ ماهگی