۶ پاسخ

سلام قطره لیپوزوفر نخورده؟

با سرشیشه اش امتحان کن
سرشیشه رو بزار تو دهنش دارو رو بریز توش تا اخرین قطره شو میخوره
من قطره آهن فروفورت میدم طعمش خیلی خوشمزس😅ترش خیلی خوشمزس

عزیزم چطور میدی ک میگی نمیخوره باید کاملا دراز کشیده باشه بعد قطره قطره از گوشه لپش بریز بره داخل دهنش نشسته بدی همشو میریزه بیرون

من قطره فلیپ فورت میدم خوبیشم اینه که دندونو سیاه نمیکنه

دکتر از کجا فهمید بچت کم خونه؟ آزمایش گرفتید مگه؟

سیدرال گوچه خوشمزه است مزه بیسکوییت میده

سوال های مرتبط