اجیا کسی قطره اینفاکول به بجش داده خوب بوده؟

۲ پاسخ

اره عزیزم🙃من دادم..خیلی بهتر شده دخترم

من ندادم ،ولی از دکتر پرسیدم گفت یبوست میاره

سوال های مرتبط

مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۶ ماهگی