۵ پاسخ

ما یبار کچلش کردیم الان موهاش خداروشکر پرشده یدست دراومده

لازم نیست چیزی بزنی
حتی لازم نیست موهاش رو بزنی
طبیعیه
پسر منم همینه

بچه منم همینه البته الان داره کم کم بیشتر میشع قبلا اندازع دختر شما بود شایدم کمتر

بچه هممون همینه خواهر😅
اینا تازه داره رشد میکنه

تاحالا موهاش زدی؟

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری