۶ پاسخ

اگر شیرخودتو میشی همین یبار میشی دیگه نمیشی تا یکسال

بله من قبل زایمان خیلی خونریزی نداشتم
اولین پربودن تا دو روز اول خیلی خونریزی داشتم در مقایسه با خودم
وای خداراشکر چون رازیانه می‌خوردم
اصلا دارو کمر درد نداشتم

من دوبار شدم
دوبارش دو برابر پریود های قبل بارداریم
خیلی کم بودم یه بسته بیشتر نوار استفاده نمیشد
الان دو تا بسته هم کم میاد

نه من خیلی کم.،

سلام به مامان های خوشگل با سلیقه گهواره ❤️
ادیت مشخصات تولد نوزاد طراحی میکنم 🖌
با کف پا نوزاد 🦶
با عکس نوزاد 📷
با کمترین هزینه برای ثبت سفارش
ایتا یا روبیکا یا واتساپ
۰۹۱۴۰۶۸۲۶۶۹ دهقان

آره خب طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرسین جان💙 مامان آرسین جان💙 ۶ ماهگی
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان mmh مامان mmh ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۳ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی