۳ پاسخ

اگر بدون مصرف قرص متفورمین یا گلیکوفاژ داده باشین ، باز بالاست دکترتون احتمالا بگه برو متخصص غدد یا داخلی تا قندتون تنظیم کنه.

ناشتا خوبه ولی بعدی ها یه کم نزدیک مرز هست. دکتر نشون بدی خودش میگه چکار کنی

یه مقدار بالا عه عزیزم به دکتر نشون بده

سوال های مرتبط