۳ پاسخ

نه مجاز نیست تو هفته شما
نهایت یه سفیکسیم بده دکتر

بهتر هست هیچ داروی نخوری تو بارداری

فکر کنم نباید مصرف بشه .
منم سرما خوردم هیچ دارویی مصرف نکردم خیلی حالم بده با شیر و سوپ و آب نمک قل قل کردن بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرا و تودلی مامان پسرا و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خداداد 👶🏻 مامان خداداد 👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری