۱ پاسخ

سلام عزیزم‌ منم فلوکسیتین میخورم دکترم گفته عیبی نداره ولی خیلی میترسم.
شما هنوزم مصرف میکنی؟
دوز چند؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀🐣🎀 مامان 🎀🐣🎀 هفته پنجم بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری