۷ پاسخ

من کره بادوم زمینی و موز میخورم خیلی برای وزن بچه خوبه

نخوری بهتره

بادوم زمینی حساسیت میاره برا بچه

اگر تیروئید ندارید خوبه

اره عالیه
واسه وزن گیری بچه

بخور عزیزم نوش جونت

من هفته دو بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان فراز و فرهان💫 مامان فراز و فرهان💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی