سلام مامانا خیلیییی هوس اناناس کردم میتونم میوشو بخورم؟؟ 🥲

۹ پاسخ

منم خیلی دلم میخاد از اول‌بارداری کمپوتشو
الانم تو خونه داریم دلم ضعف میره براش😂

اما خب از ترسم نمیخورم میگن خوب نیست
نگه داشتم بعد زایمان😂

عزیزم انبه و آناناس رو خیلی بهت پیشنهاد نمیکنم بخور در حد یه تیکه ک هوست رفع بشه چون خیلی طبع گرم دارن باعث نرمی دهانه رحمت میشه خطر داره

سلام من هم ۱۴هفته خوردم کمپوتشوهم آبمیوه شومیخورم الانم

اره عزیزم ولی کم بخور چون رحم رو نرم میکنه

اره کم بخور در حد هوست

بله میتونی ولی زیاد نخور در حد رفع هوس بخور در کل آناناس و انبه توی بارداری میوه های جالبی نیستن و هرچی کمتر استفاده بشن بهتره

من میخورم والا

اره دکترم گفته روزی یه تیکه مشکلی نداره

اره یکی دوبار ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری