خیلی هوس آناناس کردم ولی میترسم بخورم😔

۶ پاسخ

اخه میگن دهن بچه برفک میزنه و فلان
منم دلم میخواست لب نزدم

یه ذره که اشکال نداره اونم هفته‌ی هجده

😔😔😔😔

منم خوردم کمپوتشو.به اندازه ی هوست بخور

مگه صرر داره🫤من کمپوتشو خوردم🫤😭

من یکم خوردم کمپوتشو البته کم بخور

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملی سوم 🎀 مامان دخملی سوم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری