تو بارداری قیلون می‌کشید؟ خیلی هوس کردم ولی میترسم هووووف

۲۳ پاسخ

من ک ترک کردم ۷ماهه😂برا بچه ضرره
یکی از دوستام میکشید بچش آسم داره الان نفس کم میارع مال ریه هاشه

من باردار بود سر دخترم از وقتی فهمیدم باردارم نکشیدم تا وقتی که شیر میدادم الآنم که باردارم حتی بوش نمی‌زارم حس کنم یعنی محیطش نمی‌رم خطرناکه برای ریه هایش با اینکه من قلیون می‌کشیدم قبل بارداریم هروز ولی الان نه

من قبل بارداری خیلی میکشیدم ولی از وقتی فهمیدم باردارم دیگه نکشیدم. بعد زایمان اگه ب بچه شیربدیم میشه کشید؟؟

میوه ای اصلا
برازجونی خییییلی کم

نههه اصلاا دلم نمیاد وقت زیاده برای قلیون ان شاالله هروقت دنیا اومد اونم اگه بخام خودم شیر بدم نمیکشم نمی ارزه به خطر انداختن جون یه طفل معصوم اونی هم که کشیده هیچی نشده نمیشه گفت برای همه صدق میکنه شاید برای یکی دیگه خطر داشته باش

ن برا بچه ضرر دارع

من قلیون کشیدم رفتم سنو انتی نوشته بود مادر سیگاری😂🤣🤣🤣🤣🤣

من تفریحی میکشم چون قبل بارداری خیلی میکشیدم الان هوس میکنم ولی در حد چنا دود

دختر همسایه ما خیلی میکشه یعنی همیشه در حال ‌کشیدنه برج ۵ هم زایمان میکنه ب حرف هیچکس گوش نمیده میگن نکش

نه دیگه نمیکشم
دلم نمیاد

من سر همه بچه هام کشیدم 😂 سر اینم میکشم چون واقعا نمیتونم بزارم کنار

نه اصلا

من گاهی میکشم دو سه تا دود شوهرم وهمراهی میکنم😁😁😁خب دلم میخاد

وای منم دلم خیلی میخواد ولی الان بوش یکم اذیتم میکنه محض دنیااومدن نی نی میام خونه میکشم میگم ولی نمیدونم میشه یا نه ربطی به شیر داره🐥

تو رو خدا نكشيد من دوستم تو بارداري قليون كشيد بچش الان سه سالشه ولي هنوز سينه بچه خس خس ميكنه دلت كباب ميشه وقتي بچه اون طور نفس ميكشه

نه دلم نمیاد🥲

من اولاش میکشیدیم براز هم میکشیدم ن میوه ای ولی نفس تنگی و قلب درد گرفتم همسرم نمیزاره الان

سخته ولی تو‌دیگه‌مسئولی در برابر جون‌ اون‌بچه 🥺
نکنی این‌کارو

من از هوس دارم میمیرم😭یکی دوتا پوک که حال نمیده به غذاب وجدانش نمی ارزه نینی بیاد یه دل سیر بکشم🥲😂

کاش الان همه بیان بگن کشیدن بچه شونم سالم بوده بریم بکشیم ماهم 😅

من اوایل یکی دوبار یه ذره کشیدم ولی الان دلم نمیاد

نهه منم دوس دارم اما خیلی خطر داره🚶🏻‍♀️

منممم خیلی هوس کردم خیلی 😂😂

سوال های مرتبط

مامان عسلای مامان👶👶 مامان عسلای مامان👶👶 ۲ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری