هوس نودل کردم بده تو بارداری خیلی میخامم

۱۰ پاسخ

نه آخه چیز ندی نداره، رشته‌س مثل ماکارونی

بخور عزیزم منم با طمع سبزیجات میخورم

حالا یکی دوبار طوری نیست که

من خوردم

بخور در حد رفع هوس

نه ماکارونیه دیگه ماکارونی بد نیست من خیلی خوردم

نه بابا بخور فقط اون ادویه توشو همشو نریز نصفشو بریز. من خیلی خوردم همش هوسم بود اوایل

زیاد نخور مثلا هفته یبار

من همین الان خوردم

نه بخور منم خوردم

سوال های مرتبط

مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهیار🩵🖇️ مامان مهیار🩵🖇️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی سوم 🎀 مامان دخملی سوم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری