نه آخه چیز ندی نداره، رشتهس مثل ماکارونی
بخور عزیزم منم با طمع سبزیجات میخورم
حالا یکی دوبار طوری نیست که
من خوردم
بخور در حد رفع هوس
نه ماکارونیه دیگه ماکارونی بد نیست من خیلی خوردم
نه بابا بخور فقط اون ادویه توشو همشو نریز نصفشو بریز. من خیلی خوردم همش هوسم بود اوایل
زیاد نخور مثلا هفته یبار
من همین الان خوردم
نه بخور منم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.