۴ پاسخ

خوب نیست ولی من خوردم 😂
تازه رنگ نینی تیره تر میشه من تیره تر شده😂

نودل خودش نه تنها ارزش غذایی نداره که هیچ مواد نگهدارنده و ادویه های تندش خوب نیست

اینو پیدا کن بگیر، سسش اصلاااا تند نبود، موادشم خیلی خوب و خوشمزه بود خیلی پشیمونم ک یدونه ازش گرفتم😢😢

تصویر

خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری