یک روز تاخیر داشتم امروز صبح پریود شدم خیلی غصه خوردم 🥺

۵ پاسخ

الهی بمیرم برات منم یکروز تاخیرم برا من دعا کن منم نا امید نشم

الان چند ماهه پارسال این موقع دقیقا باردار شدم که قلبش تشکیل نشد و مجبور شدم سقط کردم 😞

ان شاءالله ماه بعد بارداری فدات

ایشالا این دفعه عزیزم اشکال نداره

الهی عزیزم ناراحت نباش ایشالله ماه بعد گلم

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته چهاردهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهاردهم بارداری
مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
منتظر هدیه خدا منتظر هدیه خدا قصد بارداری