بستریم کردن بلاخره

تصویر
۱۴ پاسخ

انشالله بسلامتی مرخص بشی

عزیزم انشاالله به سلامتی مرخص میشی

نگران نباش الان دوز اول میزنن یکم قندت میره بالا بعد مخدر میزنن میخوابی

برای چی الان تو ۳۴ هفته هستی زایمان میکنی؟

یعنی هر کی امپول ریه میزنه باید بستری شه؟ من باید پنج شنبه بزنم دکتر چیزی نگفت بهم
از طرفی پنج شنبه میشم ۳۸ هفته کامل

به سلامتی ترخیص شی‌ عزیزم

ان شاله هرچی خیره برای خودتو نی نی رقم بخوره

بیمارستان مهرگانی؟

آب دور بچت چنده؟

بسلامتی

چراااا بستری

چرا؟.

چیشده

برای چی

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
ماما ارین خان ماما ارین خان قصد بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۷ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری