خانوما جای واکسن روی دست بچم خون اومده طبیعیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

آره عزیزم

اره معمولا بچهایی که دستشون اینطوری میشه بدنشون واکنش نشون داده بهتر قبول کردن واکسنو

دست نزن بهدهیچ عنوان

برا پسر منم خیلی ورم کرده و قرمزه به دکتر پیام دادم گفت عادیع سرباز می‌کنه خوب میشه

برای پسر من مثل مهره هست

اگه واکسن نوزادی هست اره خودش خوب میشه دستش نزن

واکسن چندماهگی میزنن ب دست ؟

آره خوب میشه

والا برای من اصلا اینجوری نشد نمیدونم والا

اگه واکسنه واسه دنیا اومدنه اره اون عفونت میکنه بعد خوب میشه

آره گلم

سوال های مرتبط