۶ پاسخ

سونورفتم

آزمایش قند بارداری دادم باید برم دکتر .

ماهی یکبار باید برین
بین ۲۴ تا ۲۸ هم که ازمایش گلوکز باید بدین که دکتر باید بنویسه

من چند روز دیگه میرم پیش دکترم ک آزمایشات سه ماه دوم بنویس و چکاب ...

اگه شد یه سونو میرم وضعیتش چک کنم هم ببینمش 🥹
آخه نمیتونم صبر کنم تا سونو رشد😶

بعد آنومالی رفتم دکتر حالا هم یک ماه بعدش نوبت زده

سونو نه ولی آزمایش هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری