دکتر منم برام ۲۴ هفتگی نوشته که سونو بدم.
من الان ۳۱ هفته م هنوز سونو نرفتم
من ۵ شنبه سونو دارم انومالی نوبت دوم واجب نیس ولی میخوام برم
منکه ۳۰ نوشتم گفتم ۳۱ میرم گفت ایرادی نداره خود دکتر رادیولوژیستم معتقده بهترین سن سونو صدک ۳۱
۲۸ تا ۳۰ مگه نیس
من ۲۴ هفته رفتم چون تکون هاشو حس نمیکردم، اما خوب شد رفتم چون فهمیدم مقاومت شریان رحمی دارم و وزن بچم پایینه
بمن ۲۴هفتگی نوشته بود رفتم ۳۰هفتگی ام نوشته میرم
من دیروز رفتم ۲۹ هفته و ۵ روز دقیق
من دکترم برام نوشته ۳۰هفته
البته ۲۳هفتگی دل درد داشتم مجبور شدم تمام سونو ها انجام دادم
سلام عزیزم معمولا دکتر 28 هفتگی مینویسه یه سونو رشد یکیم تو 37اینا
من گذاشتم سی هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.