سلام خانما خوبین
شما ۲۴ هفتگی رفتین سونوگرافی
یا همون ۳۰ هفتگی رفتین ؟

۱۲ پاسخ

دکتر منم برام ۲۴ هفتگی نوشته که سونو بدم.

من الان ۳۱ هفته م هنوز سونو نرفتم

من ۵ شنبه سونو دارم انومالی نوبت دوم واجب نیس ولی میخوام برم

منکه ۳۰ نوشتم گفتم ۳۱ میرم گفت ایرادی نداره خود دکتر رادیولوژیستم معتقده بهترین سن سونو صدک ۳۱

۲۸ تا ۳۰ مگه نیس

من ۲۴ هفته رفتم چون تکون هاشو حس نمیکردم، اما خوب شد رفتم چون فهمیدم مقاومت شریان رحمی دارم و وزن بچم پایینه

بمن ۲۴هفتگی نوشته بود رفتم ۳۰هفتگی ام نوشته میرم

من دیروز رفتم ۲۹ هفته و ۵ روز دقیق

من دکترم برام نوشته ۳۰هفته

البته ۲۳هفتگی دل درد داشتم مجبور شدم تمام سونو ها انجام دادم

سلام عزیزم معمولا دکتر 28 هفتگی مینویسه یه سونو رشد یکیم تو 37اینا

من گذاشتم سی هفتگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری