من ۲۳هفته رفتم برای طول سرویکس وزن آب دور جنین
نه عزیزم بعد سونوگرافی انومالی دیگه سونوگرافی ندارین تا ۳۰هفته ب بعد سونوگرافی رشد برین انجام بدین باز سونوگرافی ندارین تا روز زایمان
نه بعد انومالی دگه سونویی نیست
اگه مشکلی خدایی نکرده پیدا کنی که دکتر بنویسه وگرنه نیست
دگه انشالله از هفته ۲۸ تا ۳۲ سونو رشده
بستگی به شرایطت داره, اگر عادیه که نه
من برای طول سرویکس و آب دور جنین برم
نه من که از انومآلی نرفتم انشالله هم 34 هفته برا سنو رشد میرم
سلام نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.