سلام خانما شما ۲۴ هفته رفتین سونوگرافی؟

۶ پاسخ

من ۲۳هفته رفتم برای طول سرویکس وزن آب دور جنین

نه عزیزم بعد سونوگرافی انومالی دیگه سونوگرافی ندارین تا ۳۰هفته ب بعد سونوگرافی رشد برین انجام بدین باز سونوگرافی ندارین تا روز زایمان

نه بعد انومالی دگه سونویی نیست

اگه مشکلی خدایی نکرده پیدا کنی که دکتر بنویسه وگرنه نیست

دگه انشالله از هفته ۲۸ تا ۳۲ سونو رشده

بستگی به شرایطت داره, اگر عادیه که نه
من برای طول سرویکس و آب دور جنین برم

نه من که از انومآلی نرفتم انشالله هم 34 هفته برا سنو رشد میرم

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه الماس مامان دونه الماس هفته سی‌ام بارداری