احتملا یا کنترل بارداری هست یا اکو قلب
انومالی تکمیلی
برامنو ۲۲ هفته گف برم
سونو ۴ بعدی هست که اجباری نیست.بیشتر کسایی که دوست دارند عکس داشته باشند میرند
برای من اول ۲۶ هفته نوشته، رفتم وقت بگیرم از سونو گفت ادامه آنومالیه
سونو نداره بین ۲۴ تا ۲۸ هفته ازمایش گلوکز داریم
انومالی دومه
برای مواقعی که میخوان مطمئن شن از سلامت جنبن
منم نمیدونم برای چیه برای منم نوشته ۳۱ فروردین نوبت زده برام برای ۲۴ هفتگی..باید برم
نمدونم سونو منمنوشته سونو ۲۴ تا ۲۸ هفته
نداره که ۲۴هفته سونو
اونم یه انومالی دیگس
منم رفتم
من آنومالی تاخیری دادم
۲۴ هفته که سونو نداره🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.