خانما سونوگرافی ۲۴ هفته چی هست ؟

۱۲ پاسخ

احتملا یا کنترل بارداری هست یا اکو قلب

انومالی تکمیلی
برامنو ۲۲ هفته گف برم

سونو ۴ بعدی هست که اجباری نیست.بیشتر کسایی که دوست دارند عکس داشته باشند میرند

برای من اول ۲۶ هفته نوشته، رفتم وقت بگیرم از سونو گفت ادامه آنومالیه

سونو نداره بین ۲۴ تا ۲۸ هفته ازمایش گلوکز داریم

انومالی دومه
برای مواقعی که میخوان مطمئن شن از سلامت جنبن

منم نمیدونم برای چیه برای منم نوشته ۳۱ فروردین نوبت زده برام برای ۲۴ هفتگی..باید برم

نمدونم سونو منم‌نوشته سونو ۲۴ تا ۲۸ هفته

نداره که ۲۴هفته سونو

اونم یه انومالی دیگس
منم رفتم

من آنومالی تاخیری دادم

۲۴ هفته که سونو نداره🙄

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه الماس مامان دونه الماس هفته سی‌ام بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو رضا🫶🩷 مامان جوجو رضا🫶🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا لپ قرمزی مامان دوتا لپ قرمزی هفته سی‌ام بارداری