خانوما کیا سونوگرافی ۲۴ هفته رفتن ؟

۱۱ پاسخ

ن من نرفتم مگه میرن بیست وچهارهفته
چه سونویی هست

من رفتم

۲۴ سونو نیست که🫠🫠

24هفته مال چیه؟

من رفتم برای بررسی هماتوم و طول سرویکس

من رفتم سونو داپلر و وزن

۲۴ هفته مگه چه سونویی هست ؟

من ۲۴ میخواسم برم گفتن‌خیلی زوده
۲۶ رفتم

من قرار برم .

من رفتم

من دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان یسنا 👼 مامان یسنا 👼 ۵ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری