دوستان کیا سونوگرافی مریم رمضان رفتن؟

۴ پاسخ

من تشکیل قلب رفتم همون روز بری نوبت میده بد نیست خوبه اگه جای نوبت پیدا نکردی

منم رفتم هم انتی هم انومالی

برای آنومالی اسکن هفته ۱۸ بارداری. آنلاین هم نوبت میده

من رفتم خوبه بدنیست. ولی برا آنومالی رفتم مرضیه حجتی خیلی عالی و دقیق و باحوصله انجام داد.

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان یسنا 👼 مامان یسنا 👼 ۵ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری