عزیز دلم تا موعد استامینوفن بعدی فقط پاشویه فراموشت نشه
داخل آب ولرم ها
سرد نباشه چون بدتر تب و لرز میکنه
یکم گلاب بریز و کف پا دست رو پاشویه کن سریع میاد پایین نگران نباش
۳۷کزیاد نیست خوبه بالای۳۸خطرناکه
من تا ۳۷/۷ هم رفت
۳۷ زیاد نیست تو اینترنت هم سرچ کن گفته حتی تا ۳۹ هم اشکالی نداره
نگران نباش یکم لباسا رو کم کن بذار خنک بشه بدنش
بالای 38خطرناکه عزیز مگر قطره هاش نمیدی
جاش رو گرم نگن خنک باشه لباس زیاد هم تنش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.