۵ پاسخ

من مای بی بی استفاده کردم راضی بود
مولفیکسم خوب بود چندبار گذاشتم

منم مولفیکس گرفتم

تو فامیل های ما چند نفر هستن که از برند مای بیبی استفاده میکنن و خیلی راضی هستن

من خواهر میگه خود مارک مای بیبی خیلی خوبه و مولفیکس دخترش پوست خیلی حساسی داره

از هرکی میپرسم میگه مولفیکس بقیه حساسیت میاره

سوال های مرتبط

مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری