من پسرم استفاده کردم عالیه واس دخترم میگیرم
زنداداش من که خیلللی اهل چیزای گرون و مرغوب هست دیدم هانیز خریده
من استفاده نکردم و نپرسیدم
دوستم استفاده کرده بود خیلی راضی بود
اره من برای دخترم استفاده میکردم خیلی خوب بود
فقط خیلی بو میده 🫣🥴
میگن خیلی خوبه کیفیتش بالاست
من سر بچه قبلیم استفاده کردم خیلی عالی بود،نه نم میزد نه پوست بچه سوخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.