سلام خانما من مای بیبی مارک هانیز گرفتم کسی گرفته راضی بودین

۷ پاسخ

من پسرم استفاده کردم عالیه واس دخترم میگیرم

زنداداش من که خیلللی اهل چیزای گرون و مرغوب هست دیدم هانیز خریده
من استفاده نکردم و نپرسیدم

دوستم استفاده کرده بود خیلی راضی بود

اره من برای دخترم استفاده میکردم خیلی خوب بود

فقط خیلی بو میده 🫣🥴

میگن خیلی خوبه کیفیتش بالاست

من سر بچه قبلیم استفاده کردم خیلی عالی بود،نه نم میزد نه پوست بچه سوخت

سوال های مرتبط

مامان شاهان 💙 مامان شاهان 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری