فولیکول ۱۷ خوبه دوروز زودتر سونو رفتم از سیکل؟

۲ پاسخ

من ماهی که عکس رنگی دادم باردار شدم نه آمپول زدم و نه قرص هورمونی خوردم

من شنبه صبح فولیکول ۱۷ داشتم روز دوشنبه و سه شنبه اقدام کردم و باردار شدم

سوال های مرتبط