از الان استرس واکسن شش ماهگیو دارم 🥲

۷ پاسخ

از ۲ و ۴راحت تره سبک تره نگران نباش

از دوماهگی و چهارماهگی خیلی راحته

من فردا باید بزنم🥲🥲

من که رسما پوره شدم سه روز تب ۳۹ درجه

منم 🤕چهار ماهگی خیلی اذیت شدیم 🤦‍♀️

منممم

وای منم قراره ۸ ام بزنم

سوال های مرتبط

مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۹ ماهگی