منم و استرس واکسن شش ماهگی🥲🥲🥲🥲🥲

۱۱ پاسخ

نترس ک چیز وحشتناکی نیست منتهی مادره و نگرانیش منم بال بال میزدم تا بلاخره زدیم و گذشت

راحت ترین واکسن واسه پسرم بود نه پادرد وحشتناک ۲ماهگی رو داشت نه تب قطع نشدنی چهارماهگی

خیلیم راحته ماکه اصلا چیزی نفهمیدیم

منم فردا باید برم

ببین ۴ماهگی چطور بود؟همونه شایدم آسونتر..چون ۴ ماهگی سخته که هگزا میزنن بعد بدن بهش عادت میکنه ۶ ماهگی هم همونه..زیاد دیگه براش سخت نیست..فقط تبشو حواست باشه.ان شاالله که راحته..نگران نباش

منم فردا می‌خوام بزنم استرس جونمو گرفته😮‍💨

آسونه که خیلی استرس ندارن یه دو نه است همش

اه 💩تو واکسن شش ماهگی برای پسر من سنگین بود دو روز اذیت شد بی حالی و تب ی بارم استفراغ ایشالا برای دختر شما سبک باشه🥺

وااای منم از الان استرس دارم🫠🫠🫠🫠

دقیقااا فردا وقت باید برم

وااای دقیقااا🥲
ولی من تاپیک که گذاشتم بیشتریا نوشته بودن خیلی واکسن راحتیه انشالله که واسه همه بچه ها راحت بگذره🥲

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان جاوید❤ مامان جاوید❤ ۱۱ ماهگی
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی