۱۲ پاسخ

برای ما خیلی سبک بود

عزیزم ان شاءالله که زودتر خوب بشه

برا دختر منم خیلی سخت بود

برا پسر من راحت بود خداروشکر

من امروز زدم

واسه پسر منم سخت بود، شب اول تا 5 صبح ییدار بودم تبش پایین نمیومد🥲

برا ما خیلی راحت بود
تو عید زدیم عصرم رفتیم‌مهمونی 😁

برا من که خیلی راحت بود

برا منم اینجوری بود سخت گذشت

نگیییین یا خدا من اخر این ماه میزنم واسش😭

برا ما هم خیلی بد بود

الهی. منم پس فردا باید بزنم. ۴ ماهگی که ۲۴ ساعت بیدار بودم بالا سرش تبش اصلا قطع نشد فقط با دارو و پاشویه کنترل میشد

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان جاوید❤ مامان جاوید❤ ۱۱ ماهگی