برای ما خیلی سبک بود
عزیزم ان شاءالله که زودتر خوب بشه
برا دختر منم خیلی سخت بود
برا پسر من راحت بود خداروشکر
من امروز زدم
واسه پسر منم سخت بود، شب اول تا 5 صبح ییدار بودم تبش پایین نمیومد🥲
برا ما خیلی راحت بود
تو عید زدیم عصرم رفتیممهمونی 😁
برا من که خیلی راحت بود
برا منم اینجوری بود سخت گذشت
نگیییین یا خدا من اخر این ماه میزنم واسش😭
برا ما هم خیلی بد بود
الهی. منم پس فردا باید بزنم. ۴ ماهگی که ۲۴ ساعت بیدار بودم بالا سرش تبش اصلا قطع نشد فقط با دارو و پاشویه کنترل میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.