سوپ واسه سرماخوردگی

تصویر
۴ پاسخ

تو اب جوش ندازی مشکلی نداره ۲ساعت تو اب باشه اگر حشره داشته باشه میاد بیرون

میزارم تو اب سرد ۲ساعت بعد آبکشی میکنم میزارم دوتا جوش بزنهذبعد اضافه میکنم به سوپ

ته قابلمس؟یا روی کابینت؟

بروکلی رد مگه نمیگن توی آب جوش بندازین بعد آب سرد چجوری تو سوپ میندازی ؟

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان ۳ قلوها و آنیا مامان ۳ قلوها و آنیا ۸ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی