۱۱ پاسخ

نه قند بالایی داره و باعث دل‌پیچه میشه

میشه ولی خیلی کم
توی مقداری زیاد خیلی قندش بالاس
هیچ خاصیتی نداره

اره دکتر تغذیه برا بچه من از 6 ماهگی تجویز کرد
فقط گفت از صافی رد کنین تفاله هاش گرفته. بشن

سلام وقت بخیر من بچم تازه رفته ۷ماه از اوایل ۶ماهگی بهش پوره سیب وگلابی دادم ولی چند روز به رو داخل شیشه میریزم با کمی اب بخار پز میکنم بعد ابشو بهش میدم مشکلی نداره

بلههههه من‌میدم

بله میشه

میشه خونکی ولی کم بده

بخاطر قند بالا بعد از یک سالگی آب میوه بدهید خود میوه ارجحیت داره

خونگی مشکلی نداره

خیر ابمیوه بحاطر قند بالا زیر ۱سال ممتوعه

سلام بله.

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی