زیر یکسال آبمیوه ممنوعه عزیزم. بعد یکسال هم ابمیوه باید با پالپش باشه یا حالت اسموتی نهاااایت ۶۰ سی سی مجازه. ببین آبمیوه همش قنده. ولی وقتی میوه میدی پوره میدی فیبر هم داره میخوره و واسش مفیده
سیب رو بپز یا بخار پزش کن بعد پوره کن بخوره
من دخترم چون آبکی میخوره از صافی ردش میکنم یکم پوره با آب سیب میدم بخوره خیلیم دوست داره
نه خوب نیست
سیب و هویج پخته بشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.