تو هفته من طبیعیه شکمم پایین بیاد?

۴ پاسخ

بچه ی من هنوز تو معده امه نمیتونم خم بشم باید همش سیخ بشینم

اگ خیلی امده پایین به دکترت بگو
چون من خوندم نوشته بود علائم زایمان هست

آره طبیعی هست عزیزم شکم منم اومده پایین

آره بچه داره خودشو برا زایمان آماده میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی