۱ پاسخ

بستگی داره ب اینک اختیاری میخای زایمان بشی یان و بیمه داره.
من چون بیمه تکمیلی هستم و بچه اولم سزارینی بوده اینم باید سزارین کنم. بیمارستان بوعلی میرم از من هزینه چندانی نمیگیرن. برو خود بیمارستانا بپرس

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌ونهم بارداری