سلام خانوما من رفتم ان تی بنظرتون بچم چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

والله من سونوها رو اینور اونور دقت میکنم میبینم جنین‌هایی که پاهاشون سمت بالاست پسر هستن
کوچولوی شما هم شکل جمجمه‌ش به پسر میخوره انگاری

بنظر من دختره ولی هر چی باشه سالم و سلامت باشه انشاالله به بغلش بگیری

احتمال چی داد دکتر؟

چرا ۱۵هفته رفتی ان تی؟؟یا اشتباه زدی خودت؟؟

سلام همه چیزش خوب بود خداروشکر؟

دکتر احتمال نداد

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🌙💙 مامان نیلماه🌙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملکا مامان ملکا هفته بیست‌وهفتم بارداری