خانوما دل درد پریودی دارم با ترشح زیاد طبیعیه ؟؟

۴ پاسخ

سلام بله

بلههه

طبیعیه عزیزم من از دکترم پرسیدم ترشح بی بو طبیبعیه

عزیزم اوایل بارداری عادیه ولی اگه همراه با درد شدید و لکه بینی زیاد بود حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری