۱ پاسخ

من دارم خیلی خوبه
البته من خیلیییی کم استفاده کردم گذاشتم واس فروش.ولی چندین حالت مکش داره و پرتابله.نمیخواد سیم بهش وصل باشه

سوال های مرتبط

مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی