۲ پاسخ

منم my 381دارم خیلی راضیم جمع و جوره قابل حمله شارژیه و شستنش راحته

من شارژی پرتابل از دیجیکالا خریدم مدل my380 خیلی خوبه. راحت باز و بسته میشه واسه تمیز شدن، پمپش هم خوب شارژ نگه میداره. یک ماهه دارم استفاده میکنم. شیرم چون زیاده سینم رگ می‌کنه درد میگیره بعد شیر دوش به نجاتم میاد.
مقدار شیری هم که میدوشه بستگی پر بودن سینه داره.

سوال های مرتبط

مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی